[ה-GPS לא עבד או לא נשמר, משום מה, אז אין לי מסלול בפועל]
מכיוון שאתמול הנחתי תחנות לקראת התחרות, הניווט היום היה עבורי על תקן אימון חווייתי, עם פסילה מכוונת בסיומו (דילגתי על תחנה 100). עם או בלי קשר להיעדר הלחץ, הניווט שלי היום התאפיין בחוסר יציבות, עם לגים טובים מצד אחד, ולגים גרועים מצד שני. מסתבר שמעט ניווטי השטח של תחילת העונה טרם הסירו את שכבות "חלודת המאוץ" שהצטברה לי במוח...
עד תחנה 3 הכל הלך חלק, ואז ב-4 טעות קטנה בקרבת התחנה (המצוקים לא הסתדרו לי טוב), ול-5 טעות עוד יותר גדולה, לא במרחק אלא בהזדהות. הייתי בקרבת התחנה, אבל הפרטים לא הסתדרו לי, ורק כאשר חזרתי ל-4 וביצעתי את כל הלג מחדש הצלחתי להגיע לתחנה. בתחנה 6 טעות בניווט הגס, שהובילה אותי לאזור שנמצא צפונית-מזרחית לתחנה 8. תחנה 7 השלימה רצף של טעויות, כאשר הגעתי ל-8 לפניה... חזרתי לניווט ב-4 התחנות הבאות, ואז ב-12 שוב בירבור. השבילונים בילבלו, והתקשיתי להתמקם בתוך עיגול התחנה. החלק הזה של הניווט כבר לקח יותר מדי זמן, והתחלתי להרגיש סימני עייפות, אפילו שזינקתי סופר-מוקדם (7:40, כדי להספיק לעזור בעמדת ניווט בכיף).
החלק הבא, עד תחנה 19, הלך בקלות רבה, כי את רוב התחנות בו מיקמתי בעצמי אתמול... ואז הגיע החלק האחרון, ושוב טעויות ברצף: בקרבת תחנה 20, ואז ב-21 בירבור של ממש. ניווטי היטב לקרב התחנה, אבל סטיה קטנה הביאה אותי לבור ענקי. הנחתי שאני ליד הבורות שבין 21 ל-22, מפני שלא הבחנתי בבור שבשולי העיגול של 21! זה גרם לי לפנות לכיוון הלא נכון, ולהחמיר את הטעות. רק כאשר הגעתי ל-24 (!) הצלחתי להתאפס (וגם אז מבלי להבחין בבור שלצד 21). עוד טעות ב-23, ומשם ניווט חלק (אך עייף) עד לסיום. החום של תחילת נובמבר (

) עשה את שלו...
לסיכום, אחלה מסלול, שהצליח לאתגר מאוד ניווטית למרות (ואולי בגלל) כל השבילים בשטח. בהחלט היה יכול להיות מסלול של אליפות. למרבה הצער, אנו רחוקים מאוד מעונת האליפות, הן מבחינת מזג האוויר, הן מבחינת תנאי השטח, והן מבחינת מוכנות הנווטים. אם הקטע המזרחי (על החלק החדש של המפה) היה מבוטל בגלל החום (כלומר, מ-18 ישר ל-26), לא הייתי מתלונן...
ועוד תהיה: אולי במקום לרדוף באופן סיזיפי אחר הסינגלים שנפרצים חדשות לבקרים (כאן ובשטחים אחרים), ויוצרים "קשקוש" ויזואלי על המפה, אפשר להתעלם מהם במכוון, ולא למפות אותם בכלל?
תודה לצוות המקצועי המוביל - שחר שפר וטל זורע (מסלולי העתיד בידיים טובות), לפבל ולכל המארגנים מהפועל ת"א.